Nejčastější dotazy

Nejčastější dotazy

Jak mám provést objednávku zboží ve vašem e-shopu?

  1. Vyberte si zboží, zvolte správnou velikost (pokud není velikost uvedena jako univerzální) a vložte produkt do košíku prostřednictvím tlačítka „Přidat do košíku“.
  2. V košíku si zkontrolujte detail objednávky, vyberte způsob dopravy a pokračujte do Pokladny prostřednictvím tlačítka „Pokračovat k platbě“.
  3. Vyplňte své fakturační a dodací údaje, zvolte dopravu a platební metodu.
  4. Nezapomeňte zaškrtnout poznámku „Přečetl/a jsem si obchodní podmínky a souhlasím s nimi *“. V opačném případě nebude možné objednávku potvrdit.
  5. Objednávku závazně potvrďte tlačítkem „Objednávka zavazující k platbě“.
  6. Nyní budete přesměrování na platební bránu, kde provedete platbu dle vámi zvolené platební metody. Platbu je nutné dokončit, jinak objednávka nebude potvrzena.

Jakým způsobem mohu uhradit svou objednávku?

Objednávku můžete uhradit online platební kartou, Apple Pay či Google Pay, QR kódem, bankovním převodem nebo dobírkou. Pozor, na platbu čekáme maximálně 3 dny, pak se objednávka automaticky stornuje a zboží se vrací do prodeje.

Kdy mi objednané zboží dorazí?

Zboží odesíláme do 3 dnů od potvrzení objednávky.

Posíláte zboží i na Slovensko?

Momentálně na Slovensko nedoručujeme. V případě zájmu ze strany slovenských zákaznic však do budoucna tuto možnost nevylučujeme.

Pokud mi zboží nebude sedět, mohu jej vrátit?

Nesedící zboží můžete bez problémů vyměnit nebo vrátit do 14 dnů od doručení objednávky. Zboží musí být v původním stavu, tedy nenošené, neušpiněné, neprané, nežehlené, neparfemované!

Odkud pochází vaše zboží?

Zboží vybíráme od ověřených francouzských a italských dodavatelů. Pečlivě kontrolujeme složení a kvalitu každého produktu. Za kvalitu nabízených produktů ručíme!

Sazovice 281
763 01 Sazovice

[email protected]

@macherie.cz